zaterdag 10 januari 2015

Bij de wilde konijnen af.

Ik weet het, vergeleken met wat er dichtbij in Frankrijk en verder weg in Azië en Afrika momenteel allemaal gebeurt  in naam van een onvolprezen, genadige, respectvolle, tolerante en liefdevolle (ja ja, je moet voorzichtig zijn!) niet nader te noemen nonreligie, mag ik niet zeuren over mijn eigen kleine leed.
Maar toch wil ik niet onvermeld laten dat ik momenteel bitter lijd onder een vervelende konijnenplaag.

De rotzakken hebben kans gezien om een prachtige, door mij zelf opgekweekt fluweelboompje, die ik dus niet tijdig beveiligd had, helemaal te ontdoen van de schors.
Die gaat dus dit jaar niet meer bloeien. Hopelijk gaat hij nog wel weer uitlopen op de wortels.

Ook zijn alle nieuwe plantjes die we laatst van een plantenruilbeurs hebben meegenomen, in de konijnenmagen verdwenen.

Alle fruitboompjes had ik, erg verstandig en wijs, al afgeschermd met viltlagen om de stammetjes omdat ik het gevaar aan zag komen.

Potverdulleme!!!!!!!!!!!!