maandag 9 februari 2015

Eindelijk voorbij.

We hebben zo toch bijna de hele week in de sneeuw gezeten. En koud dat het was, het vroor 's nachts toch al wel bijna 3 graden. Als het nog even door was gegaan met vriezen had ik vrijwel zeker de traditionele zuiderrondrit op de schaats kunnen organiseren.
Maar vandaag is al die sneeuw dan toch eindelijk weer weggesmolten zodat we hopelijk onze jaarlijkse portie winter weer achter de rug hebben.

We hebben zelfs al weer een paar uurtjes in het zonnetje zitten bakken om de broodnodige vitamientjes op te doen.

Ook heb ik het nodige tuinwerk weer kunnen verrichten en zodoende stuitte ik weer op de dennenboom in de hoek van de tuin.
Wat moet ik doen met die boom, hij ziet er erg ongezond uit want er zitten bijna geen groene naalden meer aan. Hij heeft volgens mij veel geleden onder de processierups.

Wie kan mij hierin adviseren, wordt het nog wat of zal ik hem omzagen. Wie het weet mag het zeggen.