woensdag 31 maart 2010

Miskoop van de maand.


Wat zijn er toch leuke dingen te koop teugensweurdig.
Neem nou zo’n E-reader, een mooi vernuftig apparaat waar je honderden boeken en allerlei teksten op kunt kopiëren. Een elektronisch boek, zogezegd.

Ik wilde ook zo’n ding, dat leek me mooi. En omdat ik toch samen met Marcel een middagje in Toulouse was heb ik dus meteen maar een mooie sony E-reader gekocht bij de fnac. Uiteindelijk was ik jarig geweest en had nog geen kadootje gehad.

Prachtig, leuk, mooi, interessant. Tenminste de eerste dagen.
Maar na verloop van een kleine week wilde dat ding geen kant meer uit. Het zat volledig vast en geblokkeerd. De resetknop werkte niet en de enige manier om hem uit te krijgen was door de batterijen leeg te laten lopen.

Toen moest ik nog zien dat ik weer een ander exemplaar kreeg. Dus ik weer naar Toulouse.
Maar dat was geen groot succes; in plaats mij royaal (volgens hun eigen voorwaarden) een nieuw apparaat mee te geven moet het ding opgestuurd worden voor reparatie. De reset werkte niet en die zou ik dus zelf vernield hebben, dat kon niet anders. En ik breng hem juist omdat de resetknop niet werkt!!!!

Om met Diny te spreken:
Fnac zat op een tak, krak zij de tak en weg was fnac. En zo is het.

De moraal van dit verhaal: koop geen sony en zeker niet bij de fnac. Zegt het voort.