vrijdag 1 juli 2011

Klaar!!!!!


Bijna dan, er moet nog een radiator geplaatst worden in het appartement maar dat heeft nog geen haast. Het is nog lang geen winter.

Maar de rest is klaar. De laatste hand is gelegd aan het aanrecht, gas-en waterleidingen zijn aangesloten en alles werkt naar behoren.

De toekomst zal uitwijzen of er veel gebruik van zal worden gemaakt, maar wij zijn er hoe dan ook zelf erg tevreden mee.

En in de veranda hebben wij 4 (volgens ons) leuke stoelen neergezet, dit in plaats van de groene tuinstoelen die er tot nu toe stonden. Het lijkt wat mooier en het zit ook nog beter.
Nu alleen nog even de groene poten van de tafel een beter passend kleurtje geven.

Een tafel, tussen twee haakjes, die ik ooit zelf in elkaar gelast heb toen ik een jaar of 16 was.
Een tafel waar mijn broer Jan en ik samen ons huiswerk van onze avondscholen aan maakten.
Een tafel die ik dus al bijna 50 jaar mee gesleept heb.
Een tafel waar ik dus erg aan gehecht zou kunnen zijn als ik dat in me had.