donderdag 30 september 2010

Gezeur.


Iedereen houdt nog steeds vol dat er maandag om 14.00 uur getekend gaat worden.
Alhoewel onze geliefd huisbankier nog bijna roet in het eten zou gooien. Vanmiddag stond op het antwoordapparaat de stem van de bankmeneer die ons verzocht zo snel mogelijk naar de bank te komen.

Oei oei, foute boel?

Het bleek dat bij het verzenden van aanvraagpapieren met hun interne post het een en ander was fout gegaan. Die papieren waren niet overgekomen en zonder papieren natuurlijk geen geld, dat is toch logisch.
Dus onverwijld alles opnieuw ingevuld en hij beloofde ons dat hij nu de papieren zou scannen en doormailen. Want hij verzekerde ons plechtig dat maandag 4 oktober alles in orde zal zijn, het geld is op tijd bij de notaris.

En verder hebben we bij de Bricolage weer wat inkopen gedaan. Een andere houtkachel moet er komen, want die van ons moeten we laten staan omdat het de enige verwarming is in het huis. Tenminste dat houden ze ons voor.
En we willen toch hout blijven stoken omdat centrale verwarming op propaangas ook niet heel erg goedkoop is. We hebben niet voor niets de beide bosjes gehouden.

En opdat ik mijn mooie ruime werkplaats maar niet al te hard zal gaan missen hebben we een redelijk ruim tuinhuisje besteld.
Een stevige werkbank erin en een opbergkast voor mijn gereedschap en dan ik daar in de toekomst allerlei leuke en nuttige dingen gaan doen.
Het belangrijkste is volgens Diny dat ik haar vooral niet in huis voor de voeten ga lopen.