vrijdag 14 januari 2011

Er zij licht.


Niet alleen moeten er plafonds getimmerd worden, ook moeten er 2 grote gaten gehakt worden in de buitenmuur.
En die grote gaten moeten ook nog weer dicht gemaakt worden.

Niet weer met stenen natuurlijk, maar met glas.
Volgens Diny willen gasten niet alleen slapen in die slaapkamer, ze willen ook wel eens naar buiten kunnen kijken. ’s Morgens bij het wakker worden bijvoorbeeld, om te zien of het weer mooi genoeg is om het bed uit te komen.

En ook natuurlijk om het wat lichter te maken in die vertrekken.

En dus heb ik vanmorgen bij een grote brico marché in Pamiers de nodige inkopen gedaan, onder andere heb ik daar 2 kunststof ramen gekocht.
En die ramen wil ik er voor het weekeinde in hebben zitten.

Soms moet je jezelf eens een deadline stellen, anders wordt het allemaal wat al te gemakkelijk. Een beetje stres schijnt goed te zijn voor een mens.

Maar ik had hulp, terwijl ik de boel aan het aftekenen was, reed Diny naar Wilco om een grote diamantslijper te lenen. Met zo’n ding slijp je bijna in 2 keer door de muur.
Bijna, een beetje hakwerk blijft er nog over