maandag 10 januari 2011

Rhume.



Zo heet hier een verkoudheid. Het woord is wat korter, de verschijnselen zijn hetzelfde.
Dus vandaag had ik weer een gedwongen rustdag, want van een flinke verkoudheid wordt je doodmoe.
Dat viel een beetje tegen want ik had grootse plannen om de brico winkel in Pamiers enige klandizie te gunnen. Want er moet nog een hoop materiaal komen om het appartement verder af te maken.

Maar ik had één groot geluk, het was prachtig weer vandaag en ik kon dus zittend voor het huis, met mijn trouwe viervoeter aan mijn voeten, al lezend op mijn E-reader, de verkoudheid weg laten branden door de zon.

En de boodschap die vandaag wel moest gebeuren, knapte Diny voor me op. De lieverd!

Dank zij een tip van ene Bernardus uit Miste kwamen wij er achter dat in Auterive een verffabriekje staat waar je alle kleuren verf kunt laten mengen. En daar had ik zaterdag de juiste kleur rood besteld en dat zou vandaag al klaar zijn.
Ik heb het blik nog niet op gemaakt, dus ik ben benieuwd naar de kleur.