donderdag 24 februari 2011

Waterwerken


Het gaat niet snel, maar we komen toch elke dag een beetje verder met het appartement.

De douche is zo goed als klaar, mengkraan, handdouche, wastafel, toilet, alles wat nodig is voor een beetje comfortabele vakantie is reeds aanwezig.

Nu komt het er nog op aan om de waterleiding en de afvoeren aan te sluiten.
Hiervoor komen mijn vroegere ervaringen in het eerzame en aloude loodgietersvak weer goed van pas. Dus ook dat komt goed.


Maar dan moeten er natuurlijk niet te veel klanten komen die mijn éénmansbedrijfje willen inschakelen voor het oplossen van watertechnische noodsituaties.
Ik werd gebeld met de vraag of ik tijd en zin had om enige werkzaamheden te verrichten bij een ander.
Nou ja, dat moet er dan maar even tussen door. Anders krijg ik een slechte naam en verlies ik mijn complete klantenkring.
En dat wil je natuurlijk niet.