zondag 27 februari 2011

Zondagmorgen.


Tijd voor de gewoonlijke zondagmorgenwandeling. En die is altijd ietwat langer dan de dagelijkse wandeling met de hond.
Vandaag duurde het zo’n anderhalf uur en dat ook nog met een gure wind en enkele hagelbuien. Je moet maar durven!

En soms zie je dan dingen waar Frankrijk beroemd om is. Heel wat liefhebbers van oude auto’s praten over ontdekkingen van klassiekers die, verstopt onder lagen hooi of mest, in een oude boerenschuur staan. Je moet het maar treffen!

Vandaag trof ik enkele exemplaren aan. Een heel oud busje van een mij onbekend merk en een Peugeot van onbepaalde leeftijd. Zomaar in een schuur aan de kant van de weg.
Ik ben blij dat ik niet zo’n liefhebber ben, anders moest ik deze zien te bemachtigen en het zal een hele arbeid zijn om ze weer in goede staat en aan het lopen te krijgen.
Je moet dat maar kunnen!