zaterdag 9 oktober 2010

Tegelen.


Vandaag ben ik de hele dag bezig geweest met het betegelen van de keukenwand rond het toekomstige aanrecht.

En omdat ik daar zo vreselijk druk mee bezig was is Diny vanmiddag met Anka naar de hondenclub geweest. Dat was een ramp volgens haar, dat beest doet van alles op het veld behalve luisteren naar de commando’s die hij geacht wordt te leren.

Maar hierdoor heb ik mooi tijd gehad om bijna alle tegels kunnen plakken en dat is ook wel mooi.

En ik was hier net mee klaar en had de vloer een beetje aangeveegd toen er een mooie Audi stopte boven aan de oprit en Ruud en Kitty een kijkje kwamen nemen.
Voor ons was dat een mooie gelegenheid om het er ook even van te nemen en een lekker pilsje te gaan drinken.

En het mooie was dat toen ik Ruud vertelde dat ik van plan was om de oude onrendabele en slecht te regelen verwarmings radiatoren te vervangen, hij mij spontaan nieuwe radiatoren aanbood. Die had hij nog liggen van een eerder project. Dat komt goed uit.