zondag 24 oktober 2010

Merde.


Dat is een tegenvaller. Nu we ons bed verhuisd hebben, slapen we op les Tamaris. Dat was ook al wennen natuurlijk. Maar dus wordt het toilet vaker gebruikt en wordt er gedouchet.
En dan merk je pas de problemen. Het bad loopt niet snel genoeg leeg, na het douchen sta je tot de enkels toe in het water. En als je het toilet een paar keer achter elkaar doortrekt staat die ook vol water.

En dat allemaal op zondagmorgen. Het roept herinneringen op van de tijd toen we hier net zaten 12 jaar geleden. Toen zat ik op een zondagmorgen ook in het riool te poken. En nu dus weer, maar ook nu helpt het niet.

Dat wordt een nieuwe riolering, het is niet anders. En dat is op zich niet zo erg, dat lukt me wel maar niet nu. Ik heb nog zoveel te doen voor vrijdag.
Maar er moet natuurlijk ook wel eens gepoept worden.

Dus moet ik morgen aan de slag met het plaatsen van een toilet in de badkamer met een provisorische afvoer. Dat toilet moet toch een keer komen maar nogmaals, niet nu.

En ik denk dat we de eerste dagen zonder blogberichten over de voortgang komen te zitten. De computer staat nog op Chicane en daarbij, ik ben benieuwd hoe het gaat met het overzetten van de telefoon en dus ook internet. Dat zou donderdag geregeld moeten zijn, maar….. we zien het wel.